lørdag den 8. januar 2011

Samarbejde med scoopmodels



Så blev tiden hvor jeg søgte noget samarbejde til nogle af Danmarks større modelbureauer. Jeg sendte nogle uopfordrede ansøgninger rundt med vedhæftet link til min hjemmeside, jeg fik svar fra Scoopmodels som har deres egne makeup/hair stylister tilknyttet.
Det resulterede i et super møde med en booker derinde, hun var meget positiv og ville sende mig ud i nogle testshoots med modeller fra bureauet- det er en process at komme ind i sådan et firma, man skal ofre sig lidt og være villig til gratis arbejde. 
Men jeg hygger mig dog med det, det er fantastisk så dygtige modellerne er og det er en anden verden. Så jeg knokler løs har fået nogle shoots i kassen og mangler stadig en del af billederne til mit portfolie.

Photography: Lea Nielsen
Stylist/design: Anja Merete Larsen
Makeup/hair: Gabriela Uweis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar